Aktualności
Jesteśmy drugą najbardziej medialną marką meblową w Polsce!
Już po raz 11. magazyn „PRESS” we współpracy z „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przedstawili wyniki ogólnopolskiego badania TOP MARKA 2018. Marka Meble Wójcik zajęła 2. miejsce w swojej kategorii i uplasowała się tuż za firmą Ikea!
Jedenasta edycja rankingu objęła aż 500 marek z 50 branż. W kategorii „meble” marka Meble Wójcik zajęła 2. miejsce wśród analizowanych brandów. W czołówce branżowego zestawienia pojawiły się także Ikea - zajmując pierwsze miejsce - oraz Forte, Black Red White i Agata. W ogólnym zestawieniu marka Meble Wójcik zajęła natomiast 200 miejsce, plasując się zaraz za firmą Kaufland.
Analizie poddano łączne ponad 52 mln informacji, które pojawiły się w polskich mediach w okresie od 1 lipca 2017 do 30 czerwca 2018. W metodologii położono nacisk na wskaźniki pokazujące, z jakim skutkiem brand dociera do odbiorców. O pozycji w rankingu decydował także wskaźnik dotyczący siły marki, który świadczył zarówno o liczbie kontaktów odbiorców z firmą, jak i ocenie komunikatów na jej temat.
Bardzo dziękujemy za zaszczytne drugie miejsce w zestawieniu. To dla nas ogromne wyróżnienie, które potwierdza słuszność i efektywność realizowanych przez nas działań!