Schowek
Nie dodano żadnych elementów.
liczba produtków: 0
suma całkowita: 0 zł
sprawdź gdzie kupić

FAQ - częste pytania

9. Jaki jest czas realizacji reklamacji?

Producent zobowiązuje się do zrealizowania reklamacji w jak najkrótszym terminie.
Decyduje data zgłoszenia reklamacji przez sklep partnerski,nie przez Klienta indywidualnego.
Prosimy o uzgadnianie wszelkich szczegółów dotyczących reklamacji ze sklepem, w którym dokonany był zakup.

10. Jaki jest czas realizacji zamówień?

Czas realizacji zamówień to maksymalnie 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia przez sklep partnerski.

11. Czy można domówić jakiś element pod indywidualny wymiar Klienta?

Marka Meble Wójcik oferuje wyłącznie gotowe rozwiązania w postaci systemów bądź pojedynczych mebli. Bryły dostępne są jedynie w specyfikacji prezentowanej w katalogu bądź na stronie internetowej i nie ma możliwości realizowania indywidualnych zamówień.

12. Czy meble są dostępne w innych wariantach kolorystycznych?

Wszystkie systemy marki Meble Wójcik dostępne są jedynie w kolorystyce prezentowanej w katalogu i na stronie internetowej [LINK].

(Producent zastrzega, iż kolory prezentowane w katalogu bądź na stronie internetowej mogą nieznacznie różnić się od oryginału ze względu na ograniczenia techniki zdjęciowej).

13. W jaki sposób można zamówić meble?

Producent marki Meble Wójcik nie prowadzi sprzedaży detalicznej. Realizowane są jedynie zamówienia z sieci salonów partnerskich, zatem prosimy o kontakt bezpośrednio z jednym ze sklepów znajdujących się na stronie internetowej

  1  2 
Infolinia
Czynna w godzinach:
pon. - pt. 08:00 - 16:00
   
 
  Infolinia