FAQ - częste pytania
9. Jaki jest czas realizacji reklamacji?
Producent zobowiązuje się do zrealizowania reklamacji w jak najkrótszym terminie.
Decyduje data zgłoszenia reklamacji przez sklep partnerski,nie przez Klienta indywidualnego.
Prosimy o uzgadnianie wszelkich szczegółów dotyczących reklamacji ze sklepem, w którym dokonany był zakup.
10. Jaki jest czas realizacji zamówień?
Czas realizacji zamówień to maksymalnie 2 tygodnie od daty złożenia zamówienia przez sklep partnerski.
11. Czy można domówić jakiś element pod indywidualny wymiar Klienta?
Marka Meble Wójcik oferuje wyłącznie gotowe rozwiązania w postaci systemów bądź pojedynczych mebli. Bryły dostępne są jedynie w specyfikacji prezentowanej w katalogu bądź na stronie internetowej i nie ma możliwości realizowania indywidualnych zamówień.
12. Czy meble są dostępne w innych wariantach kolorystycznych?
Wszystkie systemy marki Meble Wójcik dostępne są jedynie w kolorystyce prezentowanej w katalogu i na stronie internetowej [LINK].
(Producent zastrzega, iż kolory prezentowane w katalogu bądź na stronie internetowej mogą nieznacznie różnić się od oryginału ze względu na ograniczenia techniki zdjęciowej).
13. W jaki sposób można zamówić meble?
Producent marki Meble Wójcik nie prowadzi sprzedaży detalicznej. Realizowane są jedynie zamówienia z sieci salonów partnerskich, zatem prosimy o kontakt bezpośrednio z jednym ze sklepów znajdujących się na stronie internetowej