CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?
- realizacją zadań służby BHP w firmie produkcyjnej, wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów,
- prowadzeniem kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP i PPOŻ,
- prowadzeniem dokumentacji BHP zgodnie z regulacjami prawnymi,
- udziałem w opracowywaniu i opiniowanie regulaminów, instrukcji,
- doradztwem i organizowaniem szkoleń BHP dla pracowników i kadry zarządzającej (min. wstępnych, okresowych),
- udziałem w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i chorób zawodowych,
- koordynowaniem i inicjowaniem działań mających na celu poprawę warunków BHP i PPOŻ,
- reprezentowaniem firmy przed organami administracji państwowej i samorządowej w sprawach związanych z BHP i PPOŻ,
- zastępstwem pracownika działu BHP w pozostałych lokalizacjach Spółki.
JAKIEGO PRACOWNIKA SZUKAMY?
- z wykształceniem wyższym w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub kierunkowymi studiami podyplomowymi,
- z min. 2-letnim doświadczeniem zawodowym z zakresu BHP,
- z umiejętnością i doświadczeniem w prowadzeniu postępowań i analiz powypadkowych,
- z aktualnym uprawnieniem inspektora PPOŻ – mile widziane,
- z aktualnym szkoleniem dla pracowników służb BHP,
- z praktyczną znajomością przepisów BHP, PPOŻ i prawa pracy,
- umiejącego przeprowadzać szkolenia i audyty wewnętrzne,
- umiejącego pracować z ludźmi na różnym poziomie struktury organizacyjnej,
- ze znajomością obsługi komputera (pakiet Office),
- z czynnym prawem jazdy kat. B,
- mile widziana znajomość języka angielskiego.
Osoby zainteresowane prosimy o zgłaszanie się poprzez wypełnienie FORMULARZA REKRUTACYJNEGO.